10.12.06

About me

Hola! me llamo Ximena Carreira, pero prefiero que me llamen Zime. Vivo en Buenos Aires - Argentina desde el día que nací allá por el ´74. Junto con mi esposo, Lucas, mis hijos, Abril y Milo, mi gata, Java, mis cuadernos, pinceles y acrílicos; comparto mis dias, mis noches y mis sueños. Trabajo en forma independiente como diseñadora gráfica e ilustradora. En los últimos años descubrí mi manera mas sutil de expresión creando cosas con mis manos.

Hi! My name is Ximena Carreira but I like to be called Zime. I live in Buenos Aires, Argentina since the day I was born, in 1974. With my husband, Lucas, my daughter, Abril, my newborn, Milo, my kitty, Java, and my notebooks, pencils and acrylics paints, I share my days, nights and dreams. I work as a freelance graphic designer and illustrator. In last years I've discovered my subtler way of expression creating things with my hands.

Más acerca de mí / More about me
--
http://www.tiendademininas.blogspot.com/

Share
Related Posts with Thumbnails